BASE herlanceert de Summer Deals: voor een volledig mobiele ervaring deze zomer

Voor het tweede jaar op rij lanceert BASE de Summer Deals: een aantrekkelijke en eenvoudige manier om in Europa te bellen en te surfen zonder zorgen. Voor 15 euro krijg je 500 MB, voor 10 euro krijg je 150 belminuten om zorgeloos te gsm’en in Europa. De Summer Deals zijn beschikbaar voor alle BASE-klanten, zowel postpaid als prepaid.

Sinds enkele jaren zijn de kosten voor bellen in het buitenland vastgelegd en gelden er standaard roamingtarieven in Europa. Ondanks een bijna jaarlijkse prijsdaling van die roamingtarieven, blijft bellen en surfen in het buitenland nog steeds duurder dan in België.

Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen lanceerde BASE vorige jaar de Summer Deals. Voor 15 euro krijg je 500 MB, voor 10 euro krijg je 150 belminuten in Europa. De Summer Deals komen dit jaar terug om opnieuw tegen een aantrekkelijk en eenvoudig tarief te kunnen bellen en surfen. Zo kun je zorgeloos bellen om het thuisfront op te hoogte te houden en al je ervaringen met je vrienden delen.

1 OP 2 KLANTEN IS EEN "HOLIDAY ROAMER"

1 op 2 BASE-klanten is een ‘holiday roamer’. Dat betekent dat hij elk jaar data en/of belminuten gebruikt wanneer hij op vakantie is. De top 3 favoriete bestemmingen zijn: Spanje, Frankrijk en Italië.

Er zijn twee deals afhankelijk van de voorkeur van de consument: of je nu je familie telefonisch op de hoogte wil brengen of, of je wil strandfoto’s en ervaringen meteen delen via sociale media, met de Summer Deals zit je goed. Met de ‘data roaming’ deal krijg je voor €15 500MB om te surfen in Europa. Met de ‘voice roaming’ deal krijg je voor €10 150 belminuten om te bellen en gebeld te worden in Europa (met uitzondering van België).

“Door een van die opties te activeren vermijdt de BASE-klant een hoge rekening na zijn vakantie. De Summer Deals openen de deuren voor zij die ook tijdens hun vakantie in het buitenland een echt mobiele ervaring willen aan een aantrekkelijk en transparant tarief. Zonder zorgen en zonder een financiële kater nadien.”, zegt Jos Donvil, CEO van BASE Company.

Meer info over de activatie van de Summer Deals en de landen waarin je ze kan gebruiken vind je op www.base.be